Garantie
Wij hebben onze producten met zorg uitgekozen, zodat zij optimaal kunnen voldoen. Echter elke bijtketting die gebruikt wordt, gaat op termijn kapot. De levensduur is sterk afhankelijk van een aantal factoren waaronder gebruiksfrequentie, intensiteit van gebruik, manier waarop het gebruikt wordt en zaken zoals scherpte van bijvoorbeeld tanden. Voor de meeste gebruikers is dit na maanden, bij sommigen weken en in uitzonderingen slechts dagen (met name wanneer de verkeerde bijtketting is gekozen). Kies een bijtketting uit die past bij de gebruiker. Voor harde bijters bieden wij bijvoorbeeld speciaal bijtkettingen aan voor intensief gebruik; maar zelfs die gaan bij de ene gebruiker sneller kapot dan bij andere. Gegeven de aard en het gebruik van onze producten en de diversiteit aan gebruikers kunnen wij helaas geen garantie bieden op de levensduur.
Klachten
Ondanks onze voortdurende zorg en zoektocht naar 100% klanttevredenheid kan het natuurlijk altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neem alsjeblieft contact met ons op als je niet tevreden bent; we doen ons uiterste best problemen op te lossen.
We raden je aan om in geval van klachten deze als eerste bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.
Wij streven naar klantvriendelijke service en zijn daarnaast erg creatief en oplossingsgericht! We denken graag mee, zodat je tevreden kunt zijn.
Leidt dit onverhoopt toch niet tot een oplossing
Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.